Skulle du imod forventning modtage en defekt Ryze eller DJI drone eller opleve fejl på din Ryze eller DJI drone, i løbet af reklamationsperioden, skal du som udgangspunkt tage kontakt til DJI European Support Service Center.

På denne måde sikres den hurtigste og mest effektive håndtering af reklamationen. Venligst registre dit defekte product hos DJI Support. For at gøre det, skal du følge guiden herunder.

Efter registrering vil du modtage et CAS-nr. samt instruktion omkring hvordan dronen skal sendes til DJI Support.

For status på din reklamationssag, skal du besøge denne adresse og indtaste dig CAS-nr.
https://repair.dji.com/en/support/RepairTrace

Guide til registrering af reklamationssag

  1. Inden du starter registreringen skal du forberede følgende:
    1. Produkt serie-nr. på alle involverede komponenter
    2. Kvittering for købet (Kontakt os, hvis du har brug for at få din faktura gensendt)
    3. Foto, video eller screenshots, som kan vise defekten
    4. Fejlbeskrivelse på engelsk
    5. Hvis produktet er aktiveret, skal du bruge dit DJI login (Brugernavn og password)
  2. Registrer dit defekte produkt her: https://repair.dji.com/repair/index
    Hvis linket sender dig til den kinesiske side, skal du gøre følgende:
    Step 1: Gå til https://www.dji.com
    Step 2: Gå til bunden af siden og find sprogindstillingerne i højre side – vælg engelsk
    Step 3: Gå tilbage til toppen af siden og vælg “Support”
    Step 4: Find “Online repair requset” og du vil lande på den engelske side
  3. Udfyld og færdiggør online registreringen. Du vil herefter modtage en email bekræftelse på registreringen.
  4. Bekræftelses email’en fra DJI vil indeholde dit CAS-nr, returadresse og instruktion omkring hvordan du sender dronen.
  5. Videresend denne email til support.eu@dji.com og bed om at få tilsendt en pakkelabel. Tilføj “Shipping-Label for (dit) CAS-nr.” til emne linjen på email’en og skriv din opsamlingsadresse i email’en, hvis den ikke er den samme som din adresse fra registreringen.
  6. Når DJI har godkendt din reklamationssag, sender de en UPS pakkelabel til dig.
  7. Forbered dronen for afsendelse til DJI:
    1. Pak den defekte drone forsvarligt ind i evt. bobleplast og en papkasse.
    2. Læg en kopi af bekræftelsesmailen fra DJI i kassen.
    3. Skriv CAS-nr. tydeligt udvendigt på kassen
    4. Udskriv og påfør pakkelabelen til kassen.
    5. Indlever pakken til UPS eller kontakt UPS for afhentning af pakken. Tag et billede af pakke og pakkelabelen. Få altid en kvittering for indleveringen.
  8. For at følge status på din reklamationssag, kan du gå til https://repair.dji.com/en/support/RepairTrace og indtaste dit CAS-nr.
  9. DJI vil informere dig på email, når den nye drone/reparerede drone afsendes til dig.

Assistance fra Hubshop.dk

Hvis du i forbindelse med oprettelsen eller i sagsforløbet har brug for assistance, er vi naturligvis altid parate til at hjælpe. I det tilfælde kan du kontakte os her.