Service / Support / F.A.Q.

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål i forbindelse med Hubshop’s produkter, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 61661375 eller på mail info@hubshop.dk.

Nederst på siden finder du guides og manualer samt svar på hyppige spørgsmål i forbindelse med brug af produkterne. Her skulle være en god chance for, at du kan få svar på dit spørgsmål.

Thomas Lindby

Søren Moseby

F.A.Q. – Spørgsmål og svar i forbindelse med køb

Jeg har fortrudt mit køb. Hvordan returnerer jeg produktet?

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Inka Group ApS
Drejervej 9A
9300 Sæby

Mrk. Fortrydelseskøb

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Kan jeg betale med EAN nr?

Ja, vi tilbyder også betaling via en EAN-fakturering. Indtast EAN-nummeret under betalingsmuligheder. Efter bestilling vil EAN-nummeret blive kontrolleret. Når bestillingen er godkendt, afsender vi en ordre-bekræftelse per email.

Hvor meget garanti er der på varene?

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Hvordan håndteres reklamation på en DJI drone?

Reklamationer vedr. DJI og Ryze droner, håndteres som udgangspunkt direkte med DJI.

Se her hvordan du registrere din DJI reklamation.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har et defekt produkt?

Hvis du har en reklamation på et produkt indenfor reklamtionsperioden på 2 år, skal du altid først kontakte vores kundeservice på info@hubshop.dk.

Husk altid at referere til dit ordrenummer ved kontakt med kundeservice.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Hvis vi modtager din bestilling inden kl. 15.00 på en hverdag, bliver din ordre pakket og afsendt med GLS eller Postnord samme dag, og bør under normale omstændigheder være fremme hos dig den efterfølgende hverdag.

Jeg har sendt et produkt retur, hvornår får jeg pengene tilbage/en ny vare?

Vi vil altid forsøge at behandle sagen indenfor 5-7 hverdage. Har du returneret en pakke uden at høre fra os indenfor behandlingstiden, skal du kontakte os på info@hubshop.dk eller på tlf. nr. 61661375 (10.00-14.00 på hverdage)

BEMÆRK ved tilbagebetaling i forbindelses med fortrydelseskøb, kan der gå yderligere 1-2 dage inden pengene kan ses på din konto.

Manualer og guides

Du kan herunder får hjælp til opsætning og installation af vores produkter. 

Har du problemer eller spørgsmål i forbindelse med opsætning eller installation af et produkt er du selvfølgelig også velkommen til at kontakte os på info@hubshop.dk eller på tlf. 61661375 (10.00-14.00).